Medical sau Juridic? Please help...
Thread poster: petronela ungureanu (X)
petronela ungureanu (X)
petronela ungureanu (X)
Romania
English to Romanian
+ ...
Aug 27, 2020

Buna, e prima mea postare...As aprecia enorm un feedback de la niste oameni care lucreaza de ani de zile in bransa asta minunata. Vreau sa ma inscriu la sesiunea de examene din Oct de la MIn Culturii si nu stiu pt ce specializare sa optez....Eu imi doresc sa lucrez pe traduceri medicale (sunt asistent medical cu drept de practica) dar si literare, eventual IT, arte etc...Cele juridice nu imi plac deloc, e un segment total strain si neinteresant pt mine si sunteti foarte multi cei care le stapan... See more
Buna, e prima mea postare...As aprecia enorm un feedback de la niste oameni care lucreaza de ani de zile in bransa asta minunata. Vreau sa ma inscriu la sesiunea de examene din Oct de la MIn Culturii si nu stiu pt ce specializare sa optez....Eu imi doresc sa lucrez pe traduceri medicale (sunt asistent medical cu drept de practica) dar si literare, eventual IT, arte etc...Cele juridice nu imi plac deloc, e un segment total strain si neinteresant pt mine si sunteti foarte multi cei care le stapaniti atat de bine...si care le si faceti cu placere...Cred ca pentru fiecare exista o nisa. Intrebarea mea este - doar cu un certificat pe "Medical" de la Min Culturii, ma pot descurca dupa ce deschid un pfa? E posibil sa am nevoie de autorizatie de la Min Justitiei pe parcurs? Doar voi imi puteti raspunde aici, pentru ca, pe parcursul carierei v-ati ciocnit cu atatea situatii...Multumesc si toate cele bune.Collapse


 
petronela ungureanu (X)
petronela ungureanu (X)
Romania
English to Romanian
+ ...
TOPIC STARTER
multumesc tuturor, ma simt coplesita :( Aug 29, 2020

multumesc tuturor, ma simt coplesita

Txs for nothing.


 
Sandra & Kenneth Grossman
Sandra & Kenneth Grossman  Identity Verified
Israel
Local time: 15:58
French to English
+ ...
: ) Aug 29, 2020

Bună Petronela,